Rossum - Reisverslag uit Rossum, Nederland van m1arco - WaarBenJij.nu Rossum - Reisverslag uit Rossum, Nederland van m1arco - WaarBenJij.nu

Rossum

Door: m1arco

02 December 2010 | Nederland, Rossum

Lieve lezers,

het is geen toeval dat dit berichtje minder dan een uur voor vertrek wordt getikt. Ik ben namelijk een chaoot in hart en nieren en een laatste moment-mens. De ganse week stiefel ik van hot naar her om te genieten, maar tijdens de laatste uren blijkt er altijd nog veel te doen. Dit typ ik met een schuin oog naar mijn propvolle tas (zelfs zonder gitaar!), waar eigenlijk nog het een en ander bij in zou moeten.
Maar waar heb ik dat liggen?
Dat wordt me wat, die wereldreis.

P.S.
Dat genieten is de laatste tijd weer enorm goed gelukt. Gesteund door een blik goede vrienden, vage kennissen en lieve familieleden, die ik bij dezen wil bedanken voor alle mailtjes, smsjes, spontane bezoekjes, kaartjes, cadeautjes, geld (!), telefoontjes, goede raad, alsmede het toffe koken, lunchen, lopen, drinken, pimpampetten, film kijken, muziek maken, fotograferen, dineren, feesten, werken en chillen.

bedankt daarvoor en tot snel!

• 03 December 2010 - 18:12

Anke, Rien, Rik, Sta:

Hoi Marco,

Benieuwd hoe jullie reis is verlopen!
    Lekker weertje daar? Hier blijft het sneeuwen.

Anke, Rien, Rik, Stan, Quincy