Rossum - Reisverslag uit Rossum, Nederland van m1arco - WaarBenJij.nu Rossum - Reisverslag uit Rossum, Nederland van m1arco - WaarBenJij.nu

Rossum

Door: m1arco

Blijf op de hoogte en volg

02 December 2010 | Nederland, Rossum

Lieve lezers,

het is geen toeval dat dit berichtje minder dan een uur voor vertrek wordt getikt. Ik ben namelijk een chaoot in hart en nieren en een laatste moment-mens. De ganse week stiefel ik van hot naar her om te genieten, maar tijdens de laatste uren blijkt er altijd nog veel te doen. Dit typ ik met een schuin oog naar mijn propvolle tas (zelfs zonder gitaar!), waar eigenlijk nog het een en ander bij in zou moeten.
Maar waar heb ik dat liggen?
Dat wordt me wat, die wereldreis.


P.S.
Dat genieten is de laatste tijd weer enorm goed gelukt. Gesteund door een blik goede vrienden, vage kennissen en lieve familieleden, die ik bij dezen wil bedanken voor alle mailtjes, smsjes, spontane bezoekjes, kaartjes, cadeautjes, geld (!), telefoontjes, goede raad, alsmede het toffe koken, lunchen, lopen, drinken, pimpampetten, film kijken, muziek maken, fotograferen, dineren, feesten, werken en chillen.

bedankt daarvoor en tot snel!

  • 03 December 2010 - 18:12

    Anke, Rien, Rik, Sta:

    Hoi Marco,

    Benieuwd hoe jullie reis is verlopen!
    Lekker weertje daar? Hier blijft het sneeuwen.

    Anke, Rien, Rik, Stan, Quincy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rossum

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2014

donkere dagen

25 December 2013

Feelgood Kerstverhaal

05 December 2013

Laptoploos

11 November 2013

vioolman

20 Oktober 2013

Barcelona

Actief sinds 05 Nov. 2010
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 18592

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: